Free shipping from 100€ - Free returns
Cart 0

Vraag & Antwoord

    • Hoe shop ik op Musthave Closet?

      Onze webshop is zeer vriendelijk gebouwd, bovenaan bij het menu vind je verschillende categorieën. Klik vervolgens op de gewenste categorie en daarna op het product. Onze producten zijn zorgvuldig geselecteerd. Wij doen daarom ons uiterste best om alle producten zo duidelijk mogelijk weer te geven en de juiste informatie te verstrekken over het product. Als je weet wat je wilt, wat best lastig kan zijn met zoveel leuke items ;), voeg je het gewenste artikel(s) toe aan je shopping bag. Als je uitgeshopt bent, klik dan op ‘naar de kassa’ en kies vervolgens de gewenste betaalmethode.

    • Hoe kan ik een product zoeken?

      In onze webshop vind je rechtsboven de functionaliteit 'zoeken’. Hier kun je de zoekterm invullen om te zoeken in ons assortiment.

    • Hoe kan ik een product bestellen?

      Je kunt een artikel bestellen door bij het desbetreffende artikel op de button ‘in winkelmandje’ te klikken. Het artikel wordt dan in jouw shopping bag geplaatst. Je ziet bovenaan de pagina of het artikel succesvol in jouw shopping bag is geplaatst. Klik rechts bovenin op jouw winkelmandje. Hier staan alle artikelen die je hebt toegevoegd aan jouw winkelmandje. Klik vervolgens op ‘naar checkout’. Je bent nu in het betalingsmenu.

    • Hoe weet ik welke producten in mijn winkelmandje zitten?

      Rechtsboven zie je het winkelmandje. Als je klikt op winkelmandje ga je direct naar de inhoud van jouw winkelmandje.

    • Artikel is uitverkocht: komt deze nog terug?

      Dit kunnen wij niet altijd garanderen. Wij doen natuurlijk ons uiterste best!

    • Ik wil een wijziging doorvoeren in mijn winkelmandje; hoe doe ik dit?

      Je kunt eenvoudig wijzigingen doorvoeren binnen jouw winkelmandje. Je kunt een artikel verwijderen door op "verwijderen" te klikken aan het artikel. Jouw winkelmandje wordt automatisch bijgewerkt.

    • Heb ik een account nodig om te shoppen bij Musthave Closet?

      Nee, dit kan echter wel. Dit is makkelijk als je de volgende keer terug komt om te shoppen, aangezien je gegevens worden opgeslagen. Bovendien heb je dan direct een overzicht van je reeds bestelde items en bestelstatus

    • Kan ik veilig shoppen bij Musthave Closet?

      Ja, je kunt veilig shoppen zonder zorgen. We doen er alles aan om de veiligheid van jouw aankopen en gegeven te garanderen.

    • Zijn mijn gegevens veilig bij jullie?

      Ja! Wij gaan zeer vertrouwd met jouw gegevens om en wij zullen deze niet doorspelen aan derden.

    • Hoe kan ik controleren of mijn bestelling succesvol is verwerkt?

      Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen, sturen we jou een email met daarin de gegevens van je bestelling. Daarnaast ontvang je een email met een bevestiging van jouw betaling. Ten slotte brengen wij jou op de hoogte als de bestelling verzonden wordt.

    • Kan ik vanuit het buitenland een bestelling plaatsen?

      Ja, momenteel verzenden wij onze musthaves binnen heel europa. Je kunt wel vanuit een ander land een bestelling plaatsen als het afleveradres zich in europa bevindt.

    • Ik wil mijn bestelling annuleren/wijzigen, hoe doe ik dat?

      Dit kan alleen als jouw bestelling nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op via info.mhc@telenet.be.

    • Hoelang duurt het voordat ik een bestelling in huis heb

      Dit hangt af van de bestemming! Let op: Op zaterdag wordt er in België geen post verspreid. Indien items een langere levertijd hebben, staat dit altijd vermeld bij het desbetreffende product of sturen wij hierover een mail.

    • Wat gebeurt er met mij bestelling als ik niet thuis ben?

      Als door jou bestelde item(s) niet door de brievenbus passen, zal de Pakketbezorger bij afwezigheid een afwezigheidsbericht afgeven. Je kan je bestelling vanaf de volgende werkdag afhalen in het vermelde postkantoor/postpunt. Indien je het niet gaat afhalen na 15 kalenderdagen zal het pakket retour gestuurd worden naar Musthave Closet.

    • Wat zijn de verzendkosten?

      Wij berekenen 5 euro verzendkosten binnen België en 16,40 euro verzendkosten voor de rest van europa. Indien je voor méér dan 100 euro shopt bij Musthave Closet is de verzending GRATIS!

    • Versturen jullie ook items naar het buitenland?

      Ja, momenteel verzenden wij onze musthaves ook binnen europa.

    • Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

      Ja, kies bij de bestelling van jouw ultieme musthaves een ander afleveradres. Via mijn account kan je heel eenvoudig meerdere afleveradressen doorgeven. Wens je het graag in een pakjesautomaat te laten leveren, gelieve dit dan in de notities te vermelden.

    • Krijg ik mijn geld terug als ik mijn product retour stuur

      Ja, je ontvangt je aankoopbedrag (excl. verzendingskosten) terug binnen 14 dagen. Kijk voor alle informatie bij retouren en ruilen.

    • Mijn musthave past niet, kan ik deze ruilen voor een andere maat?

      Ja, dat kan (mits op voorraad). Kijk voor alle informatie bij retouren en ruilen.

    • Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?

      Ja, ons streven is dat je tevreden bent met het bestelde artikel. Mocht deze desondanks niet aan jouw verwachtingen voldoen, stuur ons dan een email. Kijk voor alle informatie bij retouren en ruilen.